В какво се превръщат мечтите или Pirelli Calendar 2019 представя...

Календарът на Pirelli или "The Cal"™, се ражда през 1964 г. като дъщерно дружество на италианския производител на гуми Pirelli в Обединеното кралство. По това време се търси маркетингова стратегия, която да открои Pirelli от конкуренцията във Велибритания. Компанията възлага на художествения директор Дерек Форсайт и британския фотограф Робърт Фрийман да заснемат портрети на "Бийтълс". Това е напълно новаторски проект за своето време, а резултатът изключителен продукт с артистични и културни конотации, които от самото начало отличават "The Cal" в света на модата и блясъка.

Повече от 50 години Календарът отбелязва прехода на времето с кадри от най-известните фотографи. Те улавят и интерпретират съвременната култура, и задават новите тенденции. В крайна сметка Pirelli е международна марка, която не се идентифицира само с едно семейство продукти, а предизвиква широк спектър от ценности и значения. Преди всичко ангажимент към иновациите и стремеж към върхови постижения - приоритети, които винаги са вдъхновявали Pirelli.

Календарът е известен със своята изключителност - той не може да бъде “купен”, а само получен като фирмен подарък от ограничен брой знаменитости и клиенти на компанията. Изданието е платформа с висок статус за фотографите, подиум, където могат да популяризират собствената си естетика.

ФОТОГРАФЪТ...

През 1994 г. фотографът-легенда Хърб Ритс поставя началото на нова ера за "The Cal" с феноменална селекция от супермодели: Синди Крауфорд, Хелена Кристенсен, Кейт Мос, Карен Александър и др. Неговият календар, озаглавен "Почит към жените", се стреми да улови "жените от 90-те и тяхното място в света: горди, секси и красиви отвътре". Оттогава талантът на фотографите и вълшебната атмосфера около моделите, стават крайъгълен камък за успеха на Pirelli Calendar. За новоизгряващите звезди "The Cal" ™ е синоним на блясък. Да се появят на страниците му е привилегия, която отваря вратите към мечтаното бъдеще, а конкуренцията помежду им е ожесточена.

Изборът на Pirelli за 2019 г. е Албърт Уотсън. Шотландският фотограф започва работа в модния бранш през 70-те, създавайки стотици корици на Vogue, Rolling Stone и Harper's Bazaar. Снима кампании за Prada, Levi's и Chanel. Той е авторът на прочутите портрети на голата Кейт Мос, Алфред Хичкок с кокошките, Стив Джобс, Дейвид Бауи и много други. Фотосесията му за "The Cal" се снима в продължение на 10 дни, през април, в Маями и Ню Йорк.

КОНЦЕПЦИЯТА И ЗВЕЗДИТЕ В "THE CAL" 2019

В The Cal 2019 Албърт Уотсън създава визуален разказ за силата на мечтите и пътят към постигането им, а световноизвестните модели Джиджи Хадид, Мисти Копленд, Летисия Каста и Джулия Гарнър се превъплъщават в героините от четирите сюжетни линии.

Първият мотив разказва за двойка от стриптийз клуб (Мисти Копленд и Калвин Ройъл Трети), които мечтаят да бъдат велики балетни танцьори.

  • Мисти Копленд е първата афроамериканка примабалерина на Американския балетен театър в неговата 75-годишна история.

  • Калвин Ройъл – артист на Американския балетен театър.

Вторият мотив е разказ за никому неизвестна художничка (Летисия Каста), която живее в центъра на града със своя любим (Сергей Полунин) и мечтае за слава.

  • Летисия Каста е френска манекенка, избрана от френското правителство за модел на бюста на Мариана – символ на Републиката; лице на L'Oréal Paris, Victoria 's Secret, Chanel, Givenchy, Bulgary, D & G и др.

  • Сергей Полунин, наричан “хулиганът” на класическия балет и “детето-чудо” на танцувалното изкуство, който често е сравняван с легенди като Рудолф Нуреев или Михаил Баришников.

Третият мотив проследява пътя на фотографка (Джулия Гарнър), която снима редки растения в ботаническа градина, но мечтае за портретна фотография. Тя оставя успеха да се случва бавно и намира удовлетворение в самия път към него. Към нея се присъединява шведската манекенка Астрид Ейка.

  • Джулия Гарнър е американска актриса и модел, която участва във филми като "Тя е Марта, Марси Май и Марлен" (2011), "Предимствата да бъдеш аутсайдер" (2012), "Град на греха: Жена, за която да убиваш" (2014 г.) и др.

Четвъртият мотив представя жена, която има всичко (Джиджи Хадид), но чието щастие е помрачено от чувство на несигурност. Тя мечтае да бъде в компанията на своя приятел (Александър Уанг), където е щастлива и се чувства завършена.

  • Джиджи Хадид е американски супермодел (Vogue, Victoria's Secret, “The Cal” 2015 и др.).

  • Александър Уанг е смятан за един от най-добрите съвременни модни дизайнери в света.

“ВНИМАВАЙ КАКВО СИ ПОЖЕЛВАШ, ЗАЩОТО МОЖЕ ДА СЕ СБЪДНЕ!”

Силата на мечтите, щастието, което понякога се крие в пътя към постигането им,  драматичните житейски обрати и човекът, който се изправя срещу всеки един от тези моменти... Каква е визията на Албърт Уотсън?

“The Cal” ™ 2019 излиза този ноември.